Tuesday, February 22, 2011

PRK UMP

proses pengundian menggunakan e voting...harap2 boleh dipercayai
poster bergantungan di kafeteria
suasana dalam dewan mengundi















ragam manifesto
sampai kat kereta pun nk tampal poster..rasanya banyak lagi tempat boleh letak.??
gurau jer..




Assalmualikum

22 Februari merupakan detik yang ditunggu-tuggu oleh semua mahasiswa/siswi ump untuk mengundi calon pilihan mereka.Setelah lima hari calon- calon prk kali ini diberi masa untuk mereka berkempen,hari ini merupakan hari penentuan atas semua usaha yang telah mereka lakukan untuk memenangi hati mahasiswa/siswi di Universiti Malaysia Pahang ini.Kelihatan semua warga mahasiswa dan siswi hari ini begitu bersemangat untuk mengundi...macam-macam gelagat dapat saya lihat ketika hendak masuk ke dalam dewan pengundian ada yng terlupa bawak kad matrix,pakai slipper pun ada.. ha3 (x pe)yng penting semangat kita ada. Buat semua warga ump walaubagaimanapun keadaan anda semua ketika itu..syabas saya ucapkan atas keperihatinan anda untuk turun mengundi memilih pemimpin kita.Selain itu juga proses pengundian menggunakan konsep e vote iaitu mengunakan komputer ini sedikt sebanyak dilihat dapat menarik mahasiswa/siswi di ump ini untuk turun mengundi, rasanya sampai disini sahajalah coretan saya untuk kali ini...sekian sahaja daripada saya bersama kita tunggu dan lihat keputusan prkump sesi 2020/2011 pada malam ini.


No comments :

Ȱ
Monolog Aku - Blogger Templates , - by Templates para novo blogger Displayed on lasik Singapore eye clinic.